*☆★♡M Like Me♡★☆* *☆★♡M Like Me♡★☆*
درباره ما


♥☻♥سلام به وبم خوش اومدی ♥☻♥ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ♥☻♥اینجا رو هر وقت دلم گرفت یا حسش بود آپ میکنم و فقط برای دل خودم مینویسم و عشقم .... ♥☻♥ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ♥☻♥بــــــــــــــازم بیــــــــــــــا ♥☻♥ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ♥☻♥مــــــنــــــــــتظــــــــرتـــــــــــم♥☻♥

پیوند روزانه

قالب های نــینــــو
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


*☆★♡M Like Me♡★☆*

با احتیاط بخوانید... سطح متن ها لغزنده است از بس که من سطر به سطر باریدم و نوشتم...
من شاه شطرنجم !!! پست ثابت
موضوع: <-PostCategory->

گیرم که باخته ام ... 

اما کسی جرأت ندارد به من دست بزند ...

یا از صفحه بازی بیرونم بیندازد ... 

شوخی که نیست من شاه شطرنجم !!! 

تخریب می کنم آنچه را که نمی توانم باب میلم بسازم ... 

آرزو طلب نمیكنم ، آرزو میسازم ... 

لزومی ندارد من همانی باشم که تو فکر می کنی ... 

من همانی ام که حتی فکرش را هم نمی توانی بکنی ... 

لبخند می زنم و او فکر میکند بازی را برده ...

هرگز نمی فهمد با هر کسی رقابت نمی کنم ... 

زانو نمی زنم ، حتی اگر سقف آسمان ، کوتاهتر از قد من باشد !

زانو نمی زنم ، حتی اگر تمام مردم دنیا روی زانوهایشان راه بروند !

من زانو نمی زنم ... درگیر من نشو ، همـدم نمیخواهم

 

 

 این غرور فقط به خاطر یه نفر شکسته شد و این آخرین بارشه که میشکنه!

پیش اون هیچ غروری ندارم و نخواهم داشت...



نظرات شما عزیزان:

Moein
ساعت19:39---25 تير 1392
ممنون از نظرت وب تو هم نایسه لینکم کن خبر بده

نسرین
ساعت17:09---18 تير 1392
سلام مرسی
شمام وبلاگ زیبایی دارین
تبادل لینک میکنیم

منو با عنوان
ıllıllı نـَـســرین ღ مـَـحـمـوב ıllıllı

وآدرسhttp://nasrin1391.loxblog.com/

خوشحال میشم


محمدامین
ساعت16:54---18 تير 1392
سلام وب زیبایی داری .من بکس نظر میزارن لینک میکنن دوست داشتی لینک کن منو .بای

مهران
ساعت15:48---18 تير 1392
زمان هیچوقت دردی را دوا نمی کند....!!؟
این ما هستیم که به مرور زمان به درد عادت می کنیم.
سلام عزیزم وب خیلی جالبی داری
وقت شد یه سر به ما هم بزن


تنهای شیطون
ساعت12:21---18 تير 1392
سیلوم عجیجم میسی بابت حضورت
چشم لینکت وکردم گلکم


H_M
ساعت11:13---18 تير 1392
سلام سیمین جون
خوبی؟
منم بهت سر زدم و خوشم اومد از متن هات
من شما رو لینک میکنم اگه مایل بودید بنده رو هم بلینکید
بازم بیا وبم
نظر یادت نره


ALIAKBAR
ساعت0:59---18 تير 1392
سلام وب خیلی کاملی داری منم با تبادل لینک موافقم

ایدا
ساعت0:55---18 تير 1392
سلام ممنون که به وبم سر زدی وب خوبی داری من لینکت کردم

پریا
ساعت0:31---18 تير 1392
وبت خیلی عالیه.ولی بگو با چه اسمی لینکت کنم گلم.

صمد
ساعت0:17---18 تير 1392
سلام

بخاطر نظری که به وبلاگم دادی ممنون

وبلاگ قشنگی دارید

موفق باشید


milad
ساعت0:10---18 تير 1392
سلام ممنون که سر زدی
من شمارو لینک کردم ممنون میشم شما هم همین کارو کنی
راستی وبلاگ خوشگلی داری . شاد باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط :simin | لينک ثابت |شنبه 26 اسفند 1398برچسب:,|



موضوعات
✌ عشقم خدا ✌ ☂غم انگیزناک☂ ツ لطفا لبخند ツ ღ برا دل خودم ღ ☹ دلم تنگیده ☹ ♀فانتزی های من♀

لینک دوستان

ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

تير 1395
مرداد 1394
فروردين 1394
ارديبهشت 1393
فروردين 1393
اسفند 1392
شهريور 1392
مرداد 1392
تير 1392
خرداد 1392
ارديبهشت 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
شهريور 1391


نویسنده وبلاگ :

simin

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا

دریافتـــ کد موُس برآی وِبلآگ



کـ ـُ ـد هـ ـ ـآیِ قـ ـ ـآلِـ ـِ ـب

هدایــت بـه بــآلآ

کدهــآے مهســـآیے

کــد کــَج شــُدَنِ تَصــآویر


Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com